Close
CN Imprimeria Nationala SA are o noua identitate vizuala
27 October 2010
Imprimeria Nationala a intrat intr-o noua etapa a domeniului in care a dobandit experienta dealungul timpului: tiparul de securitate. Acest drum a insemnat mult efort, schimbari, investitii in resurse umane si in tehnologie, integrare de sisteme, proceduri si reglementari noi. Am pornit in anul 1992 ca producatori de banderole pentru alcool si timbre pentru tutun si am implementat primul sistem de marcare de securitate la nivel national al produselor supuse accizelor. “Maestrul nu repeta nimic” a fost atunci sloganul nostru, pentru ca reprezentam o garantie a unicitatii produselor pe care le furnizam clientilor nostri. Am diversificat productia si am extins nivelul de securizare asupra formularelor cu regim special. Am dezvoltat grafica de securitate. Am schimbat sloganul si am spus “Ai nevoie de un maestru!”, pentru ca eram deja deschizatori de drumuri in tiparul securizat. Am achizitionat si organizat Laboratorul de expertiza si cercetare, recunoscut pe plan international, am pus la punct o retea de distribuitori in fiecare judet si am deschis un atelier de microproductie. Astazi tiparim pasaportul electronic pentru cetatenii romani de pretutindeni, precum si alte documente de calatorie ( permise de sedere, colant de viza,permis de mic trafic), ce necesita tehnologie avansata de productie si un know-how pe masura. Suntem pregatiti sa realizam carduri si sa lansam produse noi. Ne-am reinventat permanent si nu am renuntat la niciunul dintre produsele noastre. Mai mult decat atat, am imbunatatit si dezvoltat ceea ce aveam pentru a putea construi mai departe. Ne-au sprijinit si, la randul nostru ne-am oferit experienta unor colaboratori si parteneri excelenti. De aceea credem ca astazi, sloganul potrivit pentru Imprimeria Nationala este "Evolutie continua", cu o imagine noua si intr-o prezentare complexa.