A+ a- Harta site-ului
Acces autoritati guvernamentale
  Linkuri utile                                
Ultimele stiri:
Prezentare
Produse
Servicii
Parteneri
Informatii de interes public
Comunicate
Contact
Intrebari frecvente
Intrebari frecvente

  • Cum se poate achita contravaloarea unui permis de sedere temporara online?
Venind in intampinarea clientilor prin diversificarea modalitatilor de plata C.N. "Imprimeria Nationala" - S.A. a aderat la Sistemul National Electronic de Plata cu Cardul Bancar (SNEP) prin intermediul www.ghiseul.ro, oferind, astfel, posibilitatea de a efectua plata online pentru achitarea contravalorii permisului de sedere temporara. Principalul avantaj al platilor prin intermediul ghiseul.ro este dat de faptul ca tranzactiile pot avea loc oricand si de oriunde, pentru produsul mentionat anterior.
... mai mult
  • Cum se pot achizitiona ITL -uri?
Chitante pentru incasarea creantelor locale, MODEL 2016 ITL Regim special - 001 pot fi comandate:
PERSONALIZATE numai de la sediul Companiei Nationale Imprimeria Nationala S.A. Bucuresti, Bd. Iuliu Maniu nr. 244 D, sector 6.

Documente necesare comenzii:
  • comanda - semnata, in original, care trebuie sa contina date privind produsele comandate precum si datele de identificare ale persoanei juridice;
  • B.I./C.I. in original a delegatului pentru identificare
  • Certificatul de inregistrare la Registrul Comertului , Codul de identificare fiscala, Certificatul de inregistrare in scopuri de TVA - copii sau in format electronic, dupa caz... mai mult
  • Care sunt documentele necesare pentru achizitia formularelor nepersonalizate?
  • Comanda care trebuie sa contina date privind produsele comandate precum si datele de identificare ale persoanei juridice
  • B.I./C.I. in original a delegatului pentru identificare
  • Certificatul de inregistrare la Registrul Comertului , Codul de identificare fiscala, Certificatul de inregistrare in scopuri de TVA - copii sau in format electronic, dupa caz.
  • Care sunt documentele necesare pentru comanda formularelor personalizate?
  • Comanda care trebuie sa contina date privind produsele comandate, datele de identificare ale persoanei juridice precum si date privind: capitalul social, contul bancar, seria si numarul de pornire pentru fiecare document comandat conform sistemului propriu se inserierie si numerotare al agentului economic.
  • B.I./C.I. in original a delegatului pentru identificare;
  • Certificatul de inregistrare la Registrul Comertului , Codul de identificare fiscala, Certificatul de inregistrare in scopuri de TVA - copii sau in format electronic, dupa caz.
  • Modalitatea de preluare si livrare a comenzilor de autorizatii de vanatoare
Documentele necesare preluarii comenzilor de autorizatii de vanatoare pot fi transmise prin fax sau prin posta si sunt urmatoarele:
  • Comanda care trebuie sa contina date privind produsele comandate, datele de identificare ale persoanei juridice precum si numarul licentei de functionare.
  • Certificatul de inregistrare la Registrul Comertului , Codul de identificare fiscala, Certificatul de inregistrare in scopuri de TVA - copii sau in format electronic, dupa caz
... mai mult
  • Unde se depune documentatia pentru tiparire?
Documentatia (Formular cerere oferta de pret, Formular comanda) se poate transmite prin fax, mail sau se poate depune direct la sediul companiei din Bucuresti, Bd. Iuliu Maniu nr. 244 D, sector 6. Lucrarea se executa la punctul de lucru din B-dul Iuliu Maniu nr.244D, sectorul 6, Bucuresti.
Copyright 2022 Compania Nationala "Imprimeria Nationala" - S.A.
Termeni si conditii