-
Cum se poate achita contravaloarea unui permis de sedere temporara online?
|
|
Venind in intampinarea clientilor prin diversificarea modalitatilor de plata C.N. "Imprimeria Nationala" - S.A. a aderat la Sistemul National Electronic de Plata cu Cardul Bancar (SNEP) prin intermediul www.ghiseul.ro, oferind, astfel, posibilitatea de a efectua plata online pentru achitarea contravalorii permisului de sedere temporara.
Principalul avantaj al platilor prin intermediul ghiseul.ro este dat de faptul ca tranzactiile pot avea loc oricand si de oriunde, pentru produsul mentionat anterior.
... mai mult
|
-
Cum se pot achizitiona ITL -uri?
|
|
Chitante pentru incasarea creantelor locale, MODEL 2016 ITL Regim special - 001 pot fi comandate:
PERSONALIZATE numai de la sediul Companiei Nationale Imprimeria Nationala S.A. Bucuresti, Bd. Iuliu Maniu nr. 244 D, sector 6.
Documente necesare comenzii:
- comanda - semnata, in original, care trebuie sa contina date privind produsele comandate precum si datele de identificare ale persoanei juridice;
- B.I./C.I. in original a delegatului pentru identificare
- Certificatul de inregistrare la Registrul Comertului , Codul de identificare fiscala, Certificatul de inregistrare in scopuri de TVA - copii sau in format electronic, dupa caz... mai mult
Modalitate de plata: numerar ( in limita plafonului de casa) sau prin virament bancar in conturile CNIN SA.
Termenul de livrare este de 15 zile de la data transmiterii contractului de tiparire semnat de dumneavoastra si a ordinului de plata cu care s-a achitat contravaloarea comenzii.
Dupa tiparire, acestea se ridica numai de catre delegatul dumneavoastra, de la sediul Imprimeriei Nationale, cu urmatoarele documente: imputernicire de ridicare marfa semnata, in original si act de identitate original.
Pentru detalii - Serviciul Comercial- tel. 021.222.32.94, Serviciul Distributie - tel. 021.434.88.03 - 021.434.88.09 int. 278 sau 277, fax 021.222.86.37. ascunde
|
-
Care sunt documentele necesare pentru achizitia formularelor nepersonalizate?
|
|
-
Comanda care trebuie sa contina date privind produsele comandate precum si datele de identificare ale persoanei juridice
-
B.I./C.I. in original a delegatului pentru identificare
-
Certificatul de inregistrare la Registrul Comertului , Codul de identificare fiscala, Certificatul de inregistrare in scopuri de TVA - copii sau in format electronic, dupa caz.
|
-
Care sunt documentele necesare pentru comanda formularelor personalizate?
|
|
-
Comanda care trebuie sa contina date privind produsele comandate, datele de identificare ale persoanei juridice precum si date privind: capitalul social, contul bancar, seria si numarul de pornire pentru fiecare document comandat conform sistemului propriu se inserierie si numerotare al agentului economic.
-
B.I./C.I. in original a delegatului pentru identificare;
-
Certificatul de inregistrare la Registrul Comertului , Codul de identificare fiscala, Certificatul de inregistrare in scopuri de TVA - copii sau in format electronic, dupa caz.
|
-
Modalitatea de preluare si livrare a comenzilor de autorizatii de vanatoare
|
|
Documentele necesare preluarii comenzilor de autorizatii de vanatoare pot fi transmise prin fax sau prin posta si sunt urmatoarele:
-
Comanda care trebuie sa contina date privind produsele comandate, datele de identificare ale persoanei juridice precum si numarul licentei de functionare.
-
Certificatul de inregistrare la Registrul Comertului , Codul de identificare fiscala, Certificatul de inregistrare in scopuri de TVA - copii sau in format electronic, dupa caz
... mai mult
Pentru ridicarea comenzilor sunt necesare urmatoarele documente:
-
imputernicire pentru ridicare marfa;
-
B.I./C.I. in original a delegatului pentru identificare.
Termenul de livrare este de 15 zile de la data prezentarii la Imprimeria Nationala a contractului de tiparire semnat de ambele parti, precum si a dovezii platii. Comenzile se transmit la tiparit numai dupa ce au fost achitate integral si incasarea contravalorii a fost confirmata de Serviciul Financiar - Contabil al companiei. ascunde
|
-
Unde se depune documentatia pentru tiparire?
|
|
Documentatia ( Formular cerere oferta de pret, Formular comanda) se poate transmite prin fax, mail sau se poate depune direct la sediul companiei din Bucuresti, Bd. Iuliu Maniu nr. 244 D, sector 6. Lucrarea se executa la punctul de lucru din B-dul Iuliu Maniu nr.244D, sectorul 6, Bucuresti.
|
-
Care sunt documentele necesare pentru achizitia formularelor utilizate in sistemul national de protectie a informatiilor clasificate ( HG 585/2002 cu modificarile si completarile ulterioare)?
|
|
-
comanda - care trebuie sa contina date privind produsele comandate precum si datele de identificare ale persoanei juridice;
-
Certificatul de inregistrare la Registrul Comertului, Certificatul de inregistrare in scopuri de TVA – copii;
-
B.I./C.I. in original a delegatului pentru identificare.
|